Katherine - Reisverslag uit Katherine, Australië van JobR - WaarBenJij.nu Katherine - Reisverslag uit Katherine, Australië van JobR - WaarBenJij.nu

Katherine

17 September 2016 | Australië, Katherine

We begonnen met een uurtje rijden door een prachtige omgeving om uit eindelijk bij onze eerste locatie van de dag aan te komen. We zijn 3 uur gaan kanoën, op een prachtige maar toch degelijk gevaarlijke plek. Er lagen overal stenen ( waar ik me uiteindelijke ook flink aan heb gekwetst, en er zwommen een aantal zoetwater krokodillen ( deze doen niks zolang jij ze niet aanvalt). Tijdens en na kanoën hebben we nog heerlijk gezwommen op deze rivier.

Na deze geweldige ochtend zijn we ongeveer anderhalf uur gaan rijden, naar dezelfde plek als gisteren. De supermooie afgelegen waterval waar we uiteindelijk anderhalf zijn gebleven.

Nadat we op de terugweg waren naar ons hotel, zijn we naar een supermarkt geweest, om in de avond een gezellige en heerlijke Australische barbecue te houden.

• 20 September 2016 - 18:50

Marloes :

Wooow neef wat een avonturen zeg!! Zoet water krokodillen watervallen en wallaby's klinkt echt te gek! En ook best spannend. Veeeeel plezier en leuk om je verhalen zo te lezen!